Colombiaanse Politieagent ...Dhr. S. Stappers!! - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Colombiaanse Politieagent ...Dhr. S. Stappers!! - Reisverslag uit San Agustín, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Colombiaanse Politieagent ...Dhr. S. Stappers!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

11 Augustus 2015 | Colombia, San Agustín

Colombiaanse Politieagent ...Dhr. S. Stappers!!

Dag 7

De eerste week van deze mooie 15e reis buiten Europa zit er alweer op. Maar we hebben nog 2,5 weken te gaan. Daar moet op gefeest worden…daarom zijn we vandaag met de PARTYBUS op pas gegaan.

Lekker in een oude Amerikaanse bus met harde muziek de omgeving van San Agustin verkennen. Voordat we de stad uit waren moesten we stoppen bij een park. Daar stonden politieagenten te paard. Een agent stapte van zijn paard af en begon met enkele groepsleden te praten. De andere politieagent vroeg of ik op het paard wilde gaan zitten. Waarom ook niet. Ik kreeg de hoed en kon zo met de agenten de stad in gaan…Dat heb ik niet gedaan omdat we met de PARTYBUS nog naar veel mooie plekjes zouden gaan.

We hebben diverse watervallen gezien en hebben enkele lokale marktjes bezocht. Ook hebben we weer een site met oude beelden bezocht. Dit draagt bij aan de beeldvorming van COLOMBIA!!

Later op de dag hebben we geluncht en zijn nog naar diverse plekjes geweest waaronder het uitkijkpunt naar de langste rivier van Colombia. De Rio Magdalena!

We waren pas om 18.30 uur terug bij het hotel. Het was een leuke dag. Om 19.00 uur zijn we nog gaan eten bij een Italiaan. Daar heb ik lekker wat spaghetti gegeten en bij het hotel hebben we nog even op het terras gezeten alvorens ik weer nar bed was gegaan.

Het was een TOP DAG!!

Groeten uit Colombia!
Sjuul Stappers

• 11 Augustus 2015 - 10:16

Pap:

Ut geit dich doa weer good aaf in Colombia, geluif ich. Weer veul te bekieke en te beleave. Doe mos mer ens noa dinke of plezie iets veur dich is, ich bun bang det de doorgreui meugelik heeje doa ech neet geweldig zeen en ut loon navenant. Haaj dich veurleupig mer biej dien bouwbedrief dao kens ze nach genoog liere en as ze ut peardrieje ech zo leuk vings den ken ze det hiej auch nach altied doon.
    Sjoon det ze dich weer zo kens vermaake doa, geneet der nach mer van.