Explosieven op de snelweg in Colombia!! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Explosieven op de snelweg in Colombia!! - Reisverslag uit Cali, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Explosieven op de snelweg in Colombia!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

12 Augustus 2015 | Colombia, Cali

Explosieven op de snelweg in Colombia!!

Dag 10

Wat was het vandaag voor een dag…..

Het begon om 7.00 uur bij het ontbijt. De bus had een lekke band dus we konden pas om 9.00 uur vertrekken. Eenmaal op de snelweg belande we in een file. Even wachten…en wachten…toen ging de chauffeur informeren wat er aan de hand was. Het bleek te gaan om 2 explosieven. Dat was even schrikken. We besloten ons te keren en via een andere weg naar Cali te gaan.

Later in de middag kwamen we in Cali aan en ben ik even naar het centrale plein gegaan. Om 18.00 uur moesten we terug bij het hotel zijn….

SALSAAVOND!! Na zes jaar geleden op Curaçao cursus met een aantal lessen te hebben gevolgd was het tijd voor een opfrisavond. Het was zeer leuk om te zien en we hebben veel gelachen met de groep. De avond was TOP.

Morgen gaan we weer naar een andere plaats…het avontuur gaat door…Tot de volgende keer weer hoor!

Groeten uit Cali,
Sjuul Stappers