3 bedden voor 3 nachten!! - Reisverslag uit Armenia, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu 3 bedden voor 3 nachten!! - Reisverslag uit Armenia, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

3 bedden voor 3 nachten!!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

12 Augustus 2015 | Colombia, Armenia

3 bedden voor 3 nachten!!

Dag 11

Vanochtend zijn we vroeg uit het mooie hotel in Cali weggereden op weg naar een Haciënda. Daar kwamen we rond 13.00 uur aan en kreeg ik de sleutel om naar mijn lodge voor 3 personen te gaan. Een prachtig uitzicht erbij en Sjuul Blij. De komende dagen even bijkomen van alle indrukken en genieten van de rust. Het is een prachtig verblijf.

Nu even gaan zwemmen in een rivier met watervalletje erbij. Vanavond lekker eten bij de lodge en morgen weer een pittige wandeling door de natuur maken.

Kortom nog genoeg te doen. Ik hoef me hier niet te vervelen.

Tot de volgende keer.

Dit is het weer:
Lekker warm +/- 33 graden en klein beetje wind! Verder veel zon!

Groeten uit Colombia.
Sjuul Stappers

• 13 Augustus 2015 - 07:21

Mientje:

Het is een familielodge wat een luxe. Veel indrukken en mooie foto's