Groeten uit de zonnige stad…Medellin te Colombia! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu Groeten uit de zonnige stad…Medellin te Colombia! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

Groeten uit de zonnige stad…Medellin te Colombia!

Door: Sjuul Stappers

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

16 Augustus 2015 | Colombia, Medellín

Groeten uit de zonnige stad…Medellin te Colombia!

Dag 14

Vanochtend om 5.00 uur opgestaan om met de bus richting Medellin te gaan. Daar kwamen we rond 13.00 uur aan. Het hotel ligt in hartje stad. Medellin is de 2e stad van Colombia, na Bogota. De stad heeft circa 4 miljoen inwoners. Het is vandaag zaterdag dus het is overal in de stad TOPDRUKTE. Rijen van meer dan 50 mensen bij een pinautomaat is heel normaal.

Vanmiddag alvast een mooie en grote stadswandeling gemaakt. Het is een leuke stad waar op elke straathoek wel iets te doen is. Het verkeer staat bijna continu vast, waardoor de geur door alle fijnstof niet optimaal is. Maar goed…zo kun je de auto’s (veel mooie oude auto’s) goed bestuderen.

Vanavond is het zaterdagavond…uitgaansavond. Ik ben benieuwd. Ik laat me verrassen. Morgen lekker uitslapen en de stad echt goed verkennen.

Groeten uit Medellin.
Sjuul Stappers

• 17 Augustus 2015 - 03:30

Sjuul Stappers:

Zie voor het vervolg van de reis: